Makkelijker werken binnen het bedrijf
Behoefte aan meer structuur binnen het bedrijf? Dan kun je dit op meerdere manieren voor elkaar krijgen. Het aanschaffen van bepaalde programma’s kunnen hier goed bij helpen! Programma’s kunnen er namelijk voor zorgen dat je efficiënter gaat werken binnen het bedrijf! Ben jij eigenaar of leidinggevende van een groot bedrijf? Dan kan je te maken hebben met een overvloed aan telefoontjes. Veel mensen bellen voor meer informatie over een bepaald product, maar ook klachten komen binnen via de telefoon. Als eigenaar van het bedrijf kun je niet altijd op nemen. Hoewel je je klanten niet teleur wilt stellen, kan dit toch gebeuren als je telefoontjes niet op de juiste manier afhandelt. Wil je dit niet hebben? Lees dan vooral even verder!
Een inbound customer contact center
Wil jij dat alle telefoontjes vriendelijk worden beantwoord door het bedrijf? Dan is het een aanrader om te kijken voor een inbound customer contact center. Een inbound customer kan jou helpen bij het beantwoorden van telefoontjes. Hierdoor voorkom je gemiste oproepen van klanten die informatie nodig hebben. Daarnaast voorkom je ook teleurgestelde klanten. Hoe handig is dit dan niet om te hebben! Vooral grote bedrijven maken gebruik van deze service, omdat grote bedrijven vaak erg veel telefoontjes binnen krijgen.
Hoe weet de telefoniste informatie over het bedrijf?
Nu je een telefoniste wilt inschakelen, kan het voorkomen dat je niet weet hoe de telefoniste informatie over jouw bedrijf kent. Een telefoniste zal ervoor zorgen dat zij alles over het bedrijf weet. Hierdoor wordt het beantwoorden van de telefoontjes voor de telefoniste een stuk makkelijker en kan zij alle klanten goed helpen. Ook wordt er een vast bedrag per afgerond telefoongesprek berekent.
Wat kost een inbound callcenter per maand?
Vanaf € 10 per maand ben je al een starter bij het bedrijf. Voor een afgerond gesprek betaal je dan ook € 1,75 en € 0.95 voor het doorverbinden naar het bedrijf. Dit contract is dagelijks opzegbaar. Hierdoor kan je als bedrijf binnen enkele seconden bepalen of je het callcenter nog nodig hebt.
Wat is een outbound call center?
Een outbound call center is verantwoordelijk voor de uitgaande telefoontjes van het bedrijf. Dit gaat dan om het opstarten van nieuwe relaties, maar ook voor je bestaande klantenrelaties. Dit bedrijf kan verschillende uitbel opdrachten voor jou uit handen nemen. Hierdoor kun jij je handen vrij houden voor andere taken binnen het bedrijf. Ben jij benieuwd naar een callcenter? Neem dan contact op met het bedrijf.